trötttt...

jag är grymt trött och ska strax äta kvällsmat, efter det blir det nog att lägga mig tror jag..
Det blev ingen ridning idag, som tänkt. Fixade maten, borstade henne en stund sen la på täcket och tog in henne i boxen igen då hon fick all kraft, hoppas hon ätit upp det. Hon åt ingenting när jag gav henne förutom morötterna och äpplet, hmmm. En riktigt riktigt kräsen dam detdär.. Och förresten, så ska vi köpa havre till henne och ge lite grann sen när jag börjar rida på smått igen, för jag känner att hon är väldigt seg och inte har så mycket energi när jag rider, och det vill man ju ha. Inte rida runt på en häst som inte har någon energi utan bara är seg, då får jag henne inte så fin i form heller. Men det ska bli ändring på helt enkelt..
Imorgon får jag se om det blir något stall, men vi hörs då, nu ska jag nog göra mig ett par pannkakor, mums ;)
Vi höres, gott häst-folk.


Kommentarer
Postat av: frida

Hejsan! Vill du läsa en blogg om ett äventyrsfullt hästliv med mig och min 3.5 åring? Besök då min blogg som jag och min ungdomskompis driver! Ha det bra/Frida och Julia :)

2011-01-23 @ 16:05:16
URL: http://pahastensrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0