Hästarna i stallet..

lägger upp bilderna såhär;
reika och janne.
reika och joker.
janne och joker.
reika
janne
joker



Reika: Reika ägs av mig, eller ja mina föräldrar rättare sagt. Köpte henne hösten 2007.
Hon är ett new forest sto på 14 år. Duktig på att hoppa och är fin i dressyr, men jag är mest intresserad av dressyr så det är vår inriktning. Det är bara nu senaste tiden jag vill komma igång lite med hoppningen också.

Bakkens Janus "Janne" ägs av vickan (victooriaa.devote.se) hon köpte honom på sensommaren 2008 om jag inte minns fel. Han är en New forest valack på 9 (?) år. Han och vickan satsar främst på dressyren och dom har fått fina placeringar och vinster, nu detta år är det deras sista tävlingsår tillsammans och jag önskar dom lycka till!

Joker: Joker ägs av ida widman. Hon har ägt honom i lite mer än ett år nu. Dom har vart ute på clearround hoppningar och lokala dressyrtävlingar och det har gått bra för dom, hon har ju bara ägt honom 1 år och det är bra gjort då tycker jag! Han tycker om att hoppa och han är bra på det också. Joker är en korsningsponny och är 9 (?) år han med. Önskar även detta ekipage lycka till på tävlingsbanorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0