uteritt idag

det blev en uteritt idag på sammanlagt 1 timma och 20 min. red runt Öresjö, mamma tog en cykel och följde med sen bytte vi fordon hehe :) räkan va lite envis och ville mer än gärna galoppera fortare än jag bad henne göra, hade ju tänkt träna lite samlad galopp men den idén fick jag snabbt utesluta haha..
mamma la upp en stor pinne på vägen som jag sedan hoppade över haha, eller ja skuttade över.
film orkar jag tyvärr inte bjuda på idag. har SO prov på torsdag och så måste jag även duscha, usch..
är grymt trött och det skulle inte sitta fel att va nyduschad och redo för sängen nu, men icke..
min fina hopp(?)ponny.. haha. hoppning är egentligen det hon är bäst på, hennes släkt är hopp pollar hela högen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0