supeer!

löslongeringen gick super! roger kikade lite och sa vad jag skulle göra och sånt, det gick bra!
det negativa var att hon aldrig kom in till mig i mitten utan stod bara och kollade på mig, men hon var ändå nära. så roger sa till mig att jag skulle gå fram och klappa henne på huvudet och sedan gå iväg, och då följde hon efter mig iallafall. duktig tös jag har! så söt är hon när hon står och kollar på mig och har örat mot mig hela tiden!
jag får ta och filma någon dag.
förresten har jag några filmsnuttar från idag då jag och hanna hoppade med hundarna, så himla söta är dom!
kan visa er senare ikväll :)
vi höres, för nu ska jag snart äta grillat! Ha en fin kväll gott häst-folk! :)
bild från 2007, första året ihop med Reika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0