regniga sverige.

hej! har varit hemma nu en stund, skoldagen vart riktigt seg och på hemvägen gick jag hem i pissregnet i vårjackan. så mitt hår var sådär lagom blött när jag kom innanför dörren. aja, nu ska jag sitta inne resten av dagen och bara njuta av att sitta inomhus och slippa gå ut, för reika har vilodag idag nämligen..
och imorgon är det löslongering som gäller igen!

medan jag ändå sitter här och deppar över vädret kan jag ju ändå trösta mig med att kolla på bilder på vårt hotell vi ska bo i när vi drar utomlands i juli. Vi valde Turkiet och det är självaste Alanya vi ska åka till, så efterlängtat!!



Populär, nyligen renoverad hotellanläggning bestående av nio byggnader, belägen på Alanyaklippan med en enastående utsikt över Kleopatrastranden. Trevligt och fräscht poolområde med två pooler (båda ca 80 m2) och solstolar samt poolbar. Två restauranger med à la carte och bar.
-

låter ganska lockande just nu, ganska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0