oaktiv..

ej igen! nu tar jag och kör igång med nya tag, förvänta inte er världens bästa uppdatering, även jag går i skolan, rider och har massa annat att syssla med än att sitta och blogga. dessutom har jag en annan blogg också..
www.emmabeatricesvensson.devote.se
kommer föra in nya kategorier såsom dagens ridpass, lösgörande-stärkande övningar och massa annat skoj.
hoppas ni hänger på och följer min blogg!
tänkte visa er en av mina absoluta favorit hästraser - nämligen PRE:n! är helt superkär i deras gång, galoppen ska vi inte snacka om..
ett perfekt exempel (denna går mkt bakom lod och krullar ihop sig men)
http://www.youtube.com/watch?v=UcgWwvpV-pc
bildkälla: Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0