Krångel med den nya designen..?!

åh blir så sjukt trött på blogg.se, har precis blivit klar med allt kodande och fixande med bloggen och nu när jag ska gå in för att se resultatet visas den gamla blåa designen? så less..
kanske byter till devote om ett tag, mycket smidigare uppbyggt.
aja, får väll hoppas på att ni kan se den nya designen. Headern finner ni längst ned i detta inlägg!
imorron funderar jag på dressyr+hoppning lite var. varken mamma eller pappa kommer vara med när jag rider så jag kommer inte kunna bli fotad eller filmad. möjligtvis om jag drar med mig lilla filmkameran och ställer på staketet eller nått liknande, ni får se imorgon vad jag hittat på för något!
nu ska jag fortsätta kolla runt på bloggar, chatta och bara njuta av första dagen på påsklovet.
Glad Påsk på er i förskott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0