Dagens ridpass...

dagens ridpass kan beskrivas som katastrof, ingenting funkade och jag känner att jag behöver hjälp av tränare.
kommer nog snart att köra igång med Göran igen, det ser jag verkligen fram emot.
ni kan även få lite bilder från dagen. Valde att knoppa idag, dock blev de inte så fina eftersom jag inte gjorde så noga + att hennes underbart fina stubb på ena sidan har växt ordentligt nu. Faktiskt så väljer jag att spara den så den tillslut lägger sig, för jag tycker det är bättre så än att hålla på att klippa och klippa jämt.
Kommentera gärna och ge kritik, men var inte för hårda bara hehe. :)

Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Vilken jättefin häst du har, och även bloggen är superfin! Gillar bilderna i headern :)) Och söta knoppar, hihi! :D

2011-04-16 @ 00:36:06
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: beatrice

tack så jättemycket! :D

hehe, dom blev inte perfekta men men! :)

2011-04-16 @ 16:34:46
URL: http://reikaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0