äntligen hemma !

hej, har varit i stallet idag väldigt många timmar, har ridit ut med vickan i 2 timmar (dock stannade vi vid sjön och ville få i dom lite), sen så gjorde jag iordning allting, mat och så. och sen var det dags att knalla bort till cattis och rogers stall (där paddocken ligger) för tandläkarbesök! både reika och janne skötte sig finemang och det gick smidigt. Tandläkaren sa att hon var väldigt vass och att det kommer göra stor skillnad i ridningen, det hoppas jag verkligen nu, blev genast grymt taggad! synd bara att hon ska vila imorgon :(
på Torsdag ska jag och pappa till stugan och ta Hööks på vägen så jag får köpt mig ett Nova bett som aldrig blev av i förrgår, eftersom dom inte hade sånna bett på granngården.
nu kommer snart hanna och vi ska dra oss ut på en powerwalk, och sen ska hon sova här, får se om jag är aktiv ikväll.. om inte, så förstår ni varför.
ha en go dag, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0