TILLBAKS

Ja, nu är jag tillbaks på reikaochjag!
ska inte bara skriva om"dagens ridtur" utan även hiss&diss, utrustning och mer på ridsport också.
hoppas ni hänger på & jag får många trogna läsare, jag förtjänar vad jag gör det till så Let's go :)
idag har jag inte ridit så har inte ngra bilder/filmer att bjuda på. men igår var jag på en banhoppningskurs, det gick hyffsat, ett stopp på en oxer men det var helt mitt fel, blev ett taskigt avstånd.
kanske blir hopponny av henne ändå? näää. jag gillar fortfarande dressyr bättre än hoppning, bara att det kan bli lite tjatigt i längden. Hoppas jag kan börja hoppträna då & då för tränare, alltid bra med varierad träning.
Nu langar jag lite hoppbilder + mina favoritbilder som tagits på mig och räkan :)

 (klick för större bilder!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0