God eftermiddag!

hejhej. för en stund sen kom jag hem från stallet. Red en liten runda barbacka (fleecetäcke) och mjukisbyxor, riktigt härligt. Reika kändes ganska fräsh. Hon blev lite spänd när hon hörde ljud från maskiner som grejade i skogen så jag valde att skritta förbi, super träning. Jag var så avkopplad jag bara kunde uppe på ryggen för att hon skulle känna sig lugn och det gick faktiskt bra :) hon är väldigt tittig av sig och spänner sig lätt. och jag vill att hon så mycket som möjligt får sig några miljöträningar så fort jag kan hitta några. det underlättar sen på tävlingar. senaste dressyrtävlingen jag var på gick verkligen katastrof bara för att hon blev väldigt spänd för ett skynke på domarbordet, och det är ju en helt onödig sak faktiskt. så ändring på detta nu!
Jag har suttit en stund i photoshop och grejat ihop en "bild-design" på Linns ganska nya häst Cupido, en läckerbit!
Ni ser bilden nedan.
Nu ska jag ta mig en dusch och sen fräsha till mig för ytterligare inlägg.
Vad vill ni egentligen läsa om? tex: ridövningar, hiss&diss, se filmer, bilder, min utrustning m.m?
jag vill ha så mycket svar som möjligt, vill ju att bloggen ska vara så rolig att läsa som det bara går.

Kommentarer
Postat av: Bella

Kan du inte typ göra ridoutfits ? :)

o jag skulle vilja läsa om typ ridtips, övningar o vad du gör med Reika :)

2010-12-29 @ 16:00:39
URL: http://reacte.blogg.se/
Postat av: paulina

jag skulle vilja läsa om din utrustning, (:

2010-12-29 @ 17:54:00
URL: http://pauuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0