Film till Isabella Nilsson!

Hej på er! jag har precis blivit klar med min film jag gjort till Isabella Nilsson, en mycket duktig hoppryttare :)
www.isabellanilsson.myshowroom.se Har suttit i många timmar så hoppas hon tycker om filmen!
länkar filmen i nästa inlägg eftersom den laddas upp på min youtube just nu.

Idag blev det en kort ridsväng. Dom sprängde berg så kunde inte rida den väg jag hade velat men men.
Mamma fick bara någon bild men den blev inte så jättebra, men kan visa er senare.
Imorgon ska vår familj till familjen Bayar, vi firar alltid nyår med dom och så.
Och grejen är att dom bor ca 3 minuter från stallet. så jag ska rida direkt när vi kommer dit (kl 1) ungefär.
kommer inte kunna få några bilder/filmer då eftersom att jag ska rida själv, fast jag kanske kommer på nån bra idé ? det löser sig alltid :) Hela dagen ända fram till nästa dag ska vi spendera med "Bayararna" så det kommer bli kass uppdatering men det tar jag igen när jag är hemma igen, jag ska inte göra er besvikna1 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0