Torsdagen den 26e

tjo. idag kom jag hem från skolan vid 2 ungefär. har varit en rätt tråkig skoldag förutom efter lunch.

ska snart dra & rajda som gick hur bra som helst att göra igår så är taggad idag med.

har hittat lite olika knep som gör att hon blir i stadig form & mjuk osv.

och dagens pass blir dressyr. hoppas mamma har lust att trycka på knappen så det blir lite bilder här på bloggen som det är ganska ont om. och uppdateringen är inte heller den bästa, men det är skola, hem & sen åka och rida och inte så mycket mer jag hinner göra under dagarna. men ska försöka vara aktiv här så gott det går :)

det är bara 2 dagar kvar till tävlingen! startlistorna visar jag antingen ikväll eller imorron.

nä, nu ska jag byta om och sen åka till räkan.

bjuder på lite bilder från olika dagar.

bla före & efter bilder när jag klippte hovskägget, haha!

före

efter

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0