Ny!

Hej allt hästfolk. Här kommer jag hålla till, efter att ha flyttat från bilddagboken, där jag hette Reika. :)
Som sagt, kommer denna blogg innehålla mkt foton, bilder från tävling,träning, kommer även tipsa om bra ridtips,övningar, inom dressyr då självklart. blir en liten dressyrblogg!

För er som inte vet något om varken mig eller min häst så kan jag berätta att jag heter beatrice, är en 15 årig tjej som tycker om att fota, rida, osv. Reika är min häst, ett new forest sto på 14 år. Har ägt henne i 3 år nu i höst. Kan lägga ut jämförelsebilder på mig och henne. Hur mkt vi har utvecklats tsm.

ha det bra & hoppas du kommer att följa denna blogg. ^^
jämförelsebilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0