Hemma.

Hej!
har varit i stugan, kom hem för ngra timmarsen. vi drog ut i måndags kväll. :)
på tisdagen va vi i lysekil, kulkul!

idag ska jag inte rida. Ingrid ska nämligen ha reika idag också! hon har varit ute en massa och tagit hand om räkan medans vi har vart i stugan och så. Men imorron ska jag rida igen! längtar ihjäl mig faktiskt^^ nä nu ska jag ta och fundera ihop ett ridschema som jag snart kommer visa er, det får bli i nästa inlägg!
kan även säga att Rödalger är bra för hostiga,stela hästar osv.
mamma är faktiskt ute och letar efter det nu, till både mig & räkan :)
det är bra mot allergier,eksem,dåliga leder med mera. hur bra som helst. hoppas det är så bra som det låter bara.
Hörs snart igen, ska fixa ihop ett ridschema som sagt. håll utkik!

här får ni kolla lite på ett kollage jag fixat ihop från lysekil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0