godnatt..

gokväll.
för några timmarsen kom vi hem från stallet. nu är allt iordning & framför allt själva räkan är fin nu efter shamponeringen, glansig och glidig i pälsen. precis som det ska vara. red lite barbacka och med grimma+tyglar, skrittade typ 90% av passet med skänkelvikningar , framdelsvändningar och så.
gjorde även flätorna i manen så jag bara kan rulla upp dom till knoppar imorgon, tror inte att flätorna är så fina när jag kommer till stallet imorgon men jag testa bara, chansade lite.

ska sova nu, imorron går jag upp vid 7,halv 8. kommer nog hem på eftermiddagen/kvällen beroende på hur det går för mig & laget.

kommer uppdatera med bilder och resultat när jag kommit hem om det inte blir för sent!(:
för då kommer det upp nästa morgon.

nä nu ska jag sova, slänger upp en bild som togs för ett tagsen.
på världens finaste dressyrponny, vi ska visa vad vi går för imorron, och hoppas vi har en bra dag..
för reika, hon är inte den lättaste pollen precis, att rida då.

Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0