dålig uppdatering + sjuk.

Hejhej !
igår kände jag mig inte helt kry, men det hindrade mig inte från att rida. la upp en massa bommar längs långsidorna, galoppbommar. och räkan va inte lite galen! när jag ridit färdigt va jag hur trött som helst, kände mig ännu dåligare efteråt. smartie.

idag + imorgon ska jag inte rida iallafall. ska nog bara åka ut imorgon.
har ganska tur, för imorron+torsdag har vi introdagar. det betyder att vi har hemmauppgifter & samtal med läraren en halvtimme, det ska jag nog klara.

ska även åka till Kreta på onsdag natt & stannar där en vecka , kommer då inte rida, förstås. men räkan kommer ha det bra :)

så ingen bra uppdatering på ett bra tag nu. ni får ha det bra, nu ska jag ligga i soffan & skaka vidare. feberbarn? antagligen.

Hejsvej :)

världens bästa ponny. puss.

Kommentarer
Postat av: hanna

aww va liten hon såg ut där :*

2010-09-01 @ 12:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0